Lakiery hybrydowe wojna marek
Kobieta Paznokcie TOP

Wojna na lakiery hybrydowe? Celebrytki reklamują znane marki

Share On Facebook

Marki coraz chętniej sięgają po gwiazdy do reklamowania swoich produktów. Na polskim rynku czołowe brandy promują celebrytki. Które z nich wygrywają?

Polskie marki rosną w siłę. Najdobitniej widać to u producentów kosmetyków. Wielomilionowe przychody dają duże możliwości na polu reklamowym. Ich budżety marketingowe co roku są większe. Nic dziwnego, że śmielej sięgają po znane nazwiska, które pomagają promować ich nowe kolekcje. Przy niektórych produktach same ambasadorki maczały palce… i to dosłownie 😉

Cielistość barw czy krzykliwość Natalii Siwiec?

Natalia Siwiec jest ambasadorką Indigo Nails. Reklamuje linię Home Spa. Jak pisze w wywiadzie dla marki, już znacznie wcześniej korzystała z ich kosmetyków. Wybór firmy staje się więc dla niej naturalny. Przekonuje, że kolorówka Indigo jest seksowna, żywa i rzucająca się w oczy. Dziwiło ją, gdy dowiedziała się, że Indigo to polska marka.

Indigo wypuściło kolekcję lakierów hybrydowych sygnowaną nazwiskiem nowej ambasadorki – Nude by Natalia Siwiec. W kolekcji Gel Polish znajdują się lekkie kolory, które celebrytka uwielbia, zna i nosi od dłuższego czasu. Są to m.in.: Chic Nude, Caffe Latte, First Lady, Little Pink, En Vogue, Nude Beige czy najnowsze Miami Nude, Coconut Milk, Strawberry Milk. Wszystkie kolory są cieliste, mało krzykliwe, po prostu subtelne. Wśród kolekcji można również znaleźć bardziej intensywne kolory z serii wakacyjnej MIAMI 2017: Pijama Party, Chiqita Banana, Call me a Unicorn czy See U Later Alligator. Plus od redakcji za dobry naming.

Pazury ombre kolorami @indigonails by Natalia Siwiec 💅

A post shared by NATALIA SIWIEC (@nataliasiwiec.official) on

Kolory Nude idealnie pasują do stylizacji no make up. Natalia Siwiec, mimo że może być odbierana jako dość kontrowersyjna celebrytka i modelka, w tej kampanii pokazuje styl i harmonię, jest w niej bardzo naturalna. Czy konsumentki przekonały się do tego wizerunku i reklamowanych przez Natalię Siwiec kolorówek?

Kwiaty, „Dżoana” i lakiery hybrydowe

Top modelka Joanna Krupa promuje kolekcję Flowersense marki NeoNail. Znajduje się w niej 6 zmysłowych kolorów (Nerine Lilly, French Tulip, Blaze Peony, Water Iris, Blue Hiacynth, Mystic Bluebell), które przywodzą na myśl intensywność natury, szlachetność i piękno zmysłowych kwiatów. Flowersense to nic innego jak pewność siebie, zjawiskowość, ale również subtelność i delikatność – wszystkie te cechy wg marki NeoNail odzwierciedla Joanna Krupa.

Motywy florystyczne są obecnie na czasie. Można je znaleźć na ubraniach, akcesoriach a nawet butach. Nic dziwnego, że NeoNail poszedł w tę stronę. Kolory lakierów hybrydowych inspirowane barwami kwiatów idealnie wpisują się w ten trend. Całość dopełnia charyzma i naturalne piękno modelki. Plus od redakcji za pomysł połączenia trendów.

Przebojowa Margaret i przebojowe lakiery hybrydowe Semilac

Marka Semilac poszła w inną stronę. Postawiła na przebojowość, zabawę i młodzieżowy look. Do grona ambasadorek firmy dołączyła piosenkarka Margaret, która promuje najnowszą kolekcję SemiBeats. Znajduje się w niej 9 wyrazistych i przebojowych kolorów (Tiny Rose, Full Orange, Clear Amarant, Neon Orange, Neon Pink, Deep Ultramarine, Delicate Blue, Turquoise Blue, Light Aquamarine), które wpisują się w obecny trend wiosna/lato 2017.

Lakiery hybrydowe można dopasować do stroju, okazji i przede wszystkim nastroju, czytamy na stronie Semilac. Cała kampania jest bardzo pozytywna, energiczna i żywiołowa. Czuć w niej radość i przebojowość, czyli to co zapewne założyła sobie marka. Czy Margaret i Semilac tworzą zgrany duet? Plus za dotarcie do młodszej części lakieroholiczek.

Pastelowe lakiery z wyrazistą Mają Sablewską

Kolejny producent lakierów hybrydowych, Mistero Milano, zaangażował Maję Sablewską. W jej kolekcji #LoVe znajduje się 9 pozycji kolorystycznych. Całość utrzymana jest w pastelowej tonacji. Firma postawiła na wyrazistość polskiej menadżerki muzycznej i w kampanii to widać. Jest konkretnie, czujemy siłę i… smak. W końcu, jak twierdzi Sablewska, lakiery muszą smakować.

Czy zestawienie tak charyzmatycznej osobowości z delikatnymi, pastelowymi barwami to dobry pomysł? Z pewnością to dość odważna kampania. W końcu mocne charaktery lubią łamać konwenanse i pokazać się czasami od tej lżejszej, delikatniejszej strony. W końcu Sablewska też jest specem od wizerunku. Plus od redakcji dla marki za odwagę.

Maja Sablewska by @misteromilano_official ❤ LoVe MS #majasablewska #love @nailbeautybar #warszawa #dziekuje

A post shared by Maja Sablewska (@sablewska) on

Polska Diwa ambasadoruje u ChiodoPro

Edyta Górniak również ma swoje własne kolekcje lakierów hybrydowych i są w nich aż 54 warianty kolorystyczne. Marka ChiodoPro wypuściła na rynek zestawy „WITH LOVE from LA”, „SUMMER TOUCH”, „SUN & SEA”, „RED STYLE” oraz „BLACK STYLE”. Wszystkie sygnowane nazwiskiem piosenkarki.

ChiodoPro to dość mało znana na polskim rynku marka. Zaangażowanie w kampanię Edyty Górniak ma to zmienić. Czy wyjdzie to marce na korzyść? Przekonamy się o tym pewnie niedługo.

Nowy katalog ChiodoPRO My Choice Edyta Górniak Nowości #ChiodoPRO #chiodo #katalog

A post shared by ChiodoPRO (@chiodopro) on

Lakiery hybrydowe na topie. Która marka zwycięży?

Marki lubią sięgać po topowe gwiazdy. Czy to dobry kierunek, z pewnością przekonamy się w niedalekiej przyszłości. Widać wyraźnie, że producenci rywalizują ze sobą na tym polu. Który brand wyjdzie z tej batalii obronną ręką (z pomalowanymi paznokciami zwycięstwa)? Nasza redakcja uważa, że wszystkie firmy wygrały ciekawymi kampaniami. Tak trzymać!

A która z wymienionych ambasadorek bardziej do Was przemawia? Podzielcie się opiniami w komentarzach.

Przeczytaj również: Vlogerki czarują – akwarelowe paznokcie!

Pierwszy komentarz dla “Wojna na lakiery hybrydowe? Celebrytki reklamują znane marki

Comments are closed.