Marka butów, perfum i akcesoriów została sprzedana za 4,5 mld złotych. Nabywcą jest dom mody Michael Kors. Najsłynniejsze buty świata będą stać na półce obok najsłynniejszych torebek.
Michael Kors to ceniona marka ubrań, akcesoriów i kosmetyków rodem z Nowego Jorku. Dom mody został założony przez projektanta Michaela Korsa (właściwie Karla Andersona Jr.), który wybył się w latach 90. ubiegłego wieku odważnymi i nienagannymi kreacjami – mieszał sportowe kroje z elegancją – chętnie noszonymi przez ówczesne gwiazdy i celebrytów. Obecnie marka najbardziej znana jest z damskich torebek, które są jednymi z najczęściej podrabianych przedmiotów na świecie.
Już dwa lata temu Michael Kors był zainteresowany kupnem marki luksusowych butów. Dopiął swego w tym roku wydając na popularną markę 4,5 mld złotych. Jimmy Choo to luksusowy brand założony w 1996 roku przez malezyjskiego projektanta Jimmy’ego Choo oraz Tamarę Mellon, dziennikarkę brytyjskiego Vouge’a. Oprócz butów w swojej ofercie mają również inne akcesoria oraz perfumy. Michael Kors powiększył więc portfolio swoich marek o najcenniejsze, wydawałoby się buty świata.
Buty Jimmy’ego Choo nosiła księżna Diana, Kate Middleton, Michelle Obama czy znana z serialu „Seks w wielkim mieście” Carrie Bradshaw.
Zdjęcie główne: źródło michaelkors.eu