7 sezon serialu Gra o Tron już niedługo w telewizji. To wielkie zainteresowanie w mediach próbują wykorzystać marki. W reklamie KFC pojawił się Hodor. [spoilery]
Nowy sezon popularnego serialu Gra o Tron zadebiutuje już 16 lipca. Fani z niecierpliwością wyczekują przyjścia zimy w środku lata. Jak dobrze wiemy, HBO wypuści ostatnie dwie serie i główny wątek – walka o tron królestwa Westeros zostanie zakończony. Po nich szykowane są spin-offy.
Premiera nowego sezonu Gry o Tron i zainteresowanie marek
Do premiery pierwszego odcinka nie zostało zbyt wiele czasu. Marki korzystają więc z sytuacji i podgrzewają, gorącą już atmosferę wyczekiwania. Niedawno KFC opublikował reklamę „Lunchtime is Coming” a główną rolę zagrał Krystian Nair, czyli serialowy Hodor.
KFC promuje w spocie swój najnowszy produkt Ricebox. Pomysł na reklamę jest dość prosty – nawiązanie do jednej ze scen serialu „Hold the Door”, w której bohater Gry o Tron powstrzymuje ludzi lodu. To w tej scenie „narodził się” Hodor. W reklamie krwiożerczych ludzi zastępują wygłodniali, a Hodor rodzi się na nowo. Zobaczcie zresztą sami.
Premiera nowego sezonu Gry o Tron to idealny czas na promocję produktów. Marki i sklepy internetowe z całego świata dzielą się swoimi pomysłami w sieci i odnoszą się do gorącego okresu tronowego. Jedna z galerii handlowych w Zielonej Górze tak promuje sezon letni, nawiązując hasłem do znanego wszystkim sloganu „Winter is Coming”.
Jedna z firm farmaceutycznych produkująca tabletki na migrenę wykorzystała motyw z odcinka Gry o Tron. Nawiązała do bohatera, który stracił życie poprzez zmiażdżenie oczu w walce. Ból z pewnością niespotykany…
Sklep Nook&Burrow z Australli również przygotowuje się na premierę nowego sezonu.
A może szukasz wygodnego fotela? Studio wyposażenia wnętrz z Dominikany również podpina się pod gorący okres przedpremierowy.
Pomyśleć tylko, co będzie się działo, gdy w końcu ruszy cała machina serialowa. Marki z pewnością wykorzystają każdy kontrowersyjny moment z odcinków, tworząc real-time marketing. Co sądzicie o wykorzystaniu popularności Gry o Tron w reklamach marek?